Hvala, ker smo lahko del vaše praznične zgodbe! Želimo vam zdravja, sreče in čarobnih praznikov.

Pogoji poslovanja

Celjske lekarne javni lekarniški zavod

Krajši naziv: Celjske lekarne

Naslov: Ljubljanska cesta 20b, 3000 Celje

Internetni naslov: https://www.lekarnanaklik.si

Telefon: 03 425 02 00

Kontaktni obrazec

 

Kontaktne informacije, pomoč

V kolikor imate kot kupec ali uporabnik spletne lekarne kakršnakoli vprašanja glede ponudbe ali glede same uporabe spletne lekarne ali pa zgolj potrebujete več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrnete na nas preko:

 

Splošno

Splošni pogoji poslovanja Celjskih lekarn so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno lekarno www.lekarnanaklik.si (v nadaljevanju »spletna lekarna«) upravljajo Celjske lekarne kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne lekarne, pravice uporabnika spletne lekarne (v nadaljevanju: tudi kupec spletne lekarne) ter poslovni odnos med ponudnikom kot prodajalcem in uporabnikom kot kupcem. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba ali pravna oseba, ki je opravila nakup v spletni lekarni. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila omenjenega zakona, temveč določila iz teh splošnih pogojev.

Ob registraciji v sistem spletne lekarne, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo uporabnik postane registriran uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Ta pravila določajo pogoje uporabe spletne lekarne, s katerim upravlja Celjske lekarne Javni lekarniški zavod, Ljubljanska cesta 20b, 3000 Celje, telefonska številka: 03 425 02 00 (v nadaljevanju Celjske lekarne).

Spletna lekarna je storitev, ki omogoča nakup zdravil, ki se izdajajo brez recepta, in drugih izdelkov prek spletne lekarne Celjskih lekarn: www.lekarnanaklik.si.

Organizacijska enota Celjske lekarne, ki izdaja zdravila brez recepta in druge izdelke prek spletne lekarne, je Lekarna Zreče, Cesta na Roglo 9B, 3214 Zreče.

Odgovorna oseba za izdajo zdravil prek medmrežja je Matej Franc mag. farm. (Reg. št.: 1206).

Celjske lekarne je imetnik dovoljenja za opravljanje lekarniške dejavnosti prodaje zdravil, ki jo spremlja strokovna podpora s svetovanjem. Celjske lekarne zagotavlja kakovost in sledljivost zdravila.

Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Spremembe splošnih pogojev veljajo od datuma, ko prodajalec na svoji spletni strani objavi nove pogoje.

Splošni pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani ponudnika, kupec pa si jih lahko shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave.

Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:

  • Registriran uporabnik spletne lekarne je oseba, ki izpolni registracijski obrazec in tako pridobi geslo za vstop v spletno lekarno ali se registrira preko Google oziroma Facebook računa tako dobi pravico do nakupa.
  • Gost, ki opravlja hitri nakup je oseba, ki opravlja hitri nakup brez registracije.
  • Uporabnik je vsaka fizična oseba ali pravna oseba, ki uporablja spletno lekarno.
  • Kupec v spletni lekarni je vsaka fizična oseba ali pravna oseba, ki preko spletne lekarne izvrši nakup.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • podatke podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Cene in plačilo

Cene so predstavljene kot spletne cene in so navedene v evrih z DDV. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov. Spletna cena je cena, ki velja v spletni lekarni in se lahko razlikujejo od maloprodajne cene v enotah Celjskih lekarn (v lekarnah). Morebitne posebne akcijske cene so v spletni lekarni posebej označene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Posebne ponudbe ali akcijske cene ne veljajo za nakup zdravil brez recepta, veterinarskih zdravil brez recepta, HAG testov za samotestiranje na Covid-19, začetnih mlečnih formul, galenskih zdravil Galenskega laboratorija Celjskih lekarn ter ostalih izdelkov, za katere področna zakonodaja ne dovoljuje prodajo s popusti ali drugimi ugodnostmi. Za navedene izdelke vedno veljajo redne cene.

Cene ne vsebujejo stroškov poštnine in/ali morebitne kupnine (če se uporabnik odloči za način plačila po povzetju). Stroški so navedeni ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila še pred elektronsko potrditvijo naročila.

Če izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem kupca obvestil v roku enega delovnega dne po oddanem naročilu. Odprema se v tem primeru podaljša za največ (3) tri delovne dni.

Če izdelek ni dobavljiv, bo ponudnik o tem kupca obvestil v roku enega delovnega dne po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Ponudnik si pridržuje pravico do napak pri cenah izdelkov na spletni lekarni, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Spletna lekarna zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Spletna lekarna izpolnjuje vse zahteve in predpisane pogoje v skladu s področno zakonodajo in pravom Evropske unije tudi na področju varstva osebnih podatkov (GDPR).

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnik.

Izdelke, naročene v spletni lekarni, je mogoče plačati na naslednje načine:

  • po povzetju,
  • po predračunu (plačilni nalog UPN, QR koda)
  • s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard)

Naročeni izdelki bodo odpremljeni po prejetem plačilu na ponudnikov transakcijski račun, razen v primeru plačila po povzetju.

Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije morebiti zaračunava strošek kupnine.

Pri izbiri plačila po predračunu, po opravljenem naročilu na vaš elektronski naslov prejmete predračun s QR kodo. Naročeno blago boste plačali z univerzalnim plačilnim nalogom UPN ali preko spletnega bančništva z uporabo QR kode (»Skeniraj in plačaj« - za hitro plačevanje s skeniranjem QR) kode. Predračun mora biti poravnan v roku (3) treh delovnih dni, v nasprotnem primeru bo naročilo stornirano, za kar vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Navodila za izpolnitev plačilnega naloga: 
Pri izpolnjevanju položnice za plačilo po predračunu se sklicujte na podatke:
Koda namena: GDSV - kupoprodaja blaga in storitev 
Namen plačila: številka spletnega naročila 
Naziv: Celjske lekarne 
Ulica: Ljubljanska cesta 20b
Kraj: 3000 Celje
Številka računa (TRR): 0121 1603 0274 395 (Banka Slovenije)
Sklic: v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila.

 

Čas odpreme in osebni prevzem

Izdelki, ki so na zalogi in bodo naročeni do 12 ure, bodo načeloma odpremljeni še isti dan. Naročila, ki so oddana po zapisani uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek. Izdelki, ki niso na zalogi na dan naročila, bodo odpremljeni najkasneje v roku (2) dveh delovnih dni od oddaje naročila oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek. V primeru plačila po predračunu so izdelki odposlani šele po prejetju nakazila na ponudnikov transakcijski račun. Predračun je potrebno plačati v roku (3) treh dni, sicer se naročilo stornira. Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker izdelki ne bodo na zalogi oziroma so nedobavljivi, bomo o tem kupca obvestili na njegov elektronski naslov v roku 24 ur.

 

Strošek dostave

Dostavo blaga za nas opravlja podjetje Pošta Slovenije. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave, ki so navedeni v spodnji tabeli:

Vrednost nakupa

do 14,99 €

od 15 € do 49,99 €

nad 50 €

Navadna pošta

3,90 €

2,74 €

brezplačno

Hitra pošta z garancijo

naslednji delovni dan*

5,90 €

4,75 €

2,00 €

Osebni prevzem

0 €

0 €

0 €

V strošek dostave so vračunani stroški pakiranja in dostave naročenega blaga. Vse cene so z DDV.

V primeru osebnega prevzema se stroški dostave ne zaračunajo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50€.

Naročeni izdelki bodo odpremljeni z navadno ali hitro dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave, ki je izračunan na blagajni.

Storitev "Hitra pošta z garancijo naslednji delovni dan" - je storitev pogodbenega partnerja Pošte Slovenije. Pošiljka se dostavi naslovniku naslednji delovni dan po opravljenem sprejemu pri pogodbenem partnerju.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oziroma o poskusu predaje izdelkov.

 

Osebni prevzem

Celjske lekarne nudijo za izdelke v spletni lekarni možnost osebnega prevzema v izbrani lekarni. V primeru osebnega prevzema se stroški dostave ne zaračunajo. Naročeno blago kupec osebno prevzame v določenih lekarnah našega zavoda, v okviru odpiralnega časa izbrane lekarne. V času dežurstva (vse nedelje, prazniki in nočno dežurstvo od 19.00 do 7.00 ure) osebni dvig v dežurni lekarni ni možen.

Naslov in delovni čas lekarn preverite na zavihku »Naše lekarne«.

Način prevzema naročenih izdelkov:

Izdelke v izbrani lekarni kupec prevzame s številko naročila, ki jo prejmete na elektronski naslov ali na SMS sporočilo.

Ponudnik kupca obvesti, ko bodo izdelki pripravljeni za osebni prevzem, preko elektronske pošte ali preko SMS sporočila.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, kupca obvestimo po elektronski pošti, naveden ob registraciji oziroma naročilu. Upoštevajte, da storitev »Osebni prevzem« morda v posameznih lekarnah zaradi premajhne zaloge občasno ni na voljo.

 

Naročanje preko spletne lekarne

Splošno o naročanju

Naročanje v spletni lekarni poteka v slovenskem jeziku preko interneta neprekinjeno 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni lekarni ponudnika. Preko spletne lekarne je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije.

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

 

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne lekarne ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih. V izjemnih primerih, ko blago ni na razpolago, bo ponudnik nemudoma obvestil kupca, mu omogočil odstop od pogodbe in mu vrnil že opravljena plačila.

Spletna lekarna Celjskih lekarn ponuja tudi pestro paleto izdelkov lastnega galenskega laboratorija.

Za izdajo izdelkov v spletni lekarni so zadolženi magistri farmacije in farmacevtski tehniki, s katerimi se uporabniki lahko posvetujejo v primeru nejasnosti ali želje po dodatnih informacijah preko kontaktnega obrazca ali na telefonsko številko 03 752 11 20. Pridržujemo si pravico do spremembe naročila v primeru kontraindikacij med naročenimi izdelki. Kupca se o tem predhodno obvesti.

Fotografije izdelkov v spletni lekarni so samo informativne narave.

 

Garancija izdelkov

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Omejitev pri izdaji zdravil brez recepta

V skladu s prvim odstavkom 60. člena Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini (Ur.l. 86/2008 s spremembami) je izdaja zdravil brez recepta omejena, in sicer: "Izdana količina zdravila, za katerega ni potreben zdravniški recept in katerega izdaja ni dovoljena na podlagi samopostrežne izbire, je za enega uporabnika največ tri pakiranja z najmanjšim številom enot oziroma eno pakiranje z večjim številom enot." Na podlagi tega določila si ponudnik pridržuje pravico, da v primeru preseženega števila enot zdravil brez recepta naročeno število enot zmanjša.

Zakon o zdravilih (Uradni list RS, št. 17/14 in 66/19; v nadaljevanju ZZdr-2) v enajstem odstavku 126. člena določa, da so v prometu z zdravili na drobno prepovedane komercialne spodbude, ki končnega uporabnika usmerjajo v nepotreben ali prekomeren nakup ali uporabo zdravil. Prav tako Zakon o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/16, 77/17, 73/19 in 186/21; v nadaljevanju ZLD-1) v 21. členu prepoveduje lekarnam, da bi z nagrajevanjem ali z drugimi tržnimi pristopi spodbujale paciente k čezmernemu in nekritičnemu nakupovanju zdravil. Na podlagi teh določil si ponudnik pridržuje pravico, da v primeru nakupa zdravil, ne nudimo znižane ali brezplačne poštnine.

Celjske lekarne v okviru poslovanja spletne lekarne upošteva Kodeks lekarniške deontologije in Pravila dobre lekarniške prakse in Smernice dobre distribucijske prakse za zdravila.

 

Registracija uporabnika

Uporabnik spletne lekarne lahko nakup v spletni lekarni opravi kot registriran uporabnik ali kot gost. Registracija pomeni prvi vpis v bazo podatkov, kjer uporabnik vpiše zahtevane podatke oziroma se prijavi preko Google ali Facebook računa in s tem pridobi status registriranega uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled oz. postopek prijave vpisati le elektronski naslov in geslo. Na spletni lekarni lahko naročilo oddate tudi kot gost, za kar registracija ni potrebna.

Kupec lahko registracijo oziroma prijavo na spletni lekarni ponudnika izvede tudi preko povezave »Prijava«. Uporabnik lahko svojo registracijo iz spletne lekarne prekliče tudi tako, da preklic registracije sporoči pisno preko kontaktnega obrazca. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.

Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali po telefonu lekarne, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno. Kupec svoj preklic naročila ponudniku sporoči preko kontaktnega obrazca. Izdelki ostanejo v lasti ponudnika vse dokler plačilo ni izvedeno v celoti.

Ponudnik kupcu za naročene artikle posreduje račun v tiskani obliki skupaj z naročenimi izdelki.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

 

Postopek oddaje naročila

  • Dodajanje izdelka v košarico

Kupec lahko izdelek doda v nakupovalno košarico na način, da na prikazu izdelka izbere želeno količino izdelka in klikne na gumb košarica. Kupec lahko preveri razpoložljivost izdelka po izbranih lekarna ponudnika, lahko si shrani svojo najljubšo lekarno za osebni prevzem.

  • Pregled nakupovalne košarice (po želji):

Ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko to stran uporabi za pregled produktov v košarici, kupec lahko uveljavi tudi morebitni popust. Prav tako lahko kupec ureja število izdelkov, ki jih želi v nakupovalni košarici ali nekatere od njih iz nje odstrani, spremeni količino, itd. Do nakupovalne košarice lahko kupec dostopa s katerekoli strani spletne lekarne tako, da klikne na ikono »Košarica«, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Pregled nakupovale košarice pred nakupom ni nujen, zato lahko ta korak pri izvedbi naročila kupec preskoči.  Po tem, ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko do blagajne vedno dostopa neposredno iz katerekoli strani na spletni strani.

  • Blagajna in plačilo (dostava in način plačila, pregled nakupa in izvedba naročila):

Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo, izbere možen način dostave oziroma osebnega prevzema v enih od naših lekarn, uveljavlja morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski boni oz. boni s popustom) in določi način plačila. Na to stran lahko kupec pride tudi iz katerekoli strani spletne lekarne, na način, da se z miško pomakne do nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu, s klikom na nakupovalno košarico pa se bo kupcu prikazal tudi gumb ''Blagajna''. V tem koraku lahko kupec še enkrat pregleda nakup - preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

  • Plačilo (obdelava plačila)/potrditev nakupa

Ko kupec izpolni vsa polja in klikne na gumb "Potrdi" bo preusmerjen na varno stran za izvedbo plačila. Kupca spletne strani vodijo pri postopku plačila, glede na izbrano plačilno metodo. Vse strani, na katerih so obravnavani plačilni podatki, so šifrirane in zaščitene z varnostnimi certifikati. S klikom na gumb "Potrdi" kupec zaključi postopek nakupa. V kolikor je kupec kot način plačila izbral plačilo po predračunu – preko nakazila, bo kupcu na elektronski naslov posredovan  predračun z vsemi podatki za nakazilo skupaj s QR kodo, katera omogoča hitrejše spletno plačevanje. Ko kupec izvrši nakazilo po predračunu in ponudnik prejme sredstva na transakcijski račun, je nakup zaključen in bo ponudnik nadaljeval z naročilom. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo, da je naročilo sprejeto. Če ste izbrali dostavo na izbrani naslov, boste to potrditveno sporočilo prejeli v treh (3) delovnih dneh. Če ste kot način dostave izbrali storitev osebni prevzem v izbrani lekarni, boste potrditveno sporočilo prejeli v roku (24) štiriindvajsetih ur (velja med delovnim časom izbrane lekarne). Če v tem času ne prejmete potrditvenega sporočila ali sporočila, da je bilo vaše naročilo odposlano, oz. ne prejmete naročila, niste več vezani na naročilo, razen če smo vas na spletni strani www.lekarnanaklik.si izrecno obvestili, da so zaradi povečanega števila naročil možne zamude.

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa iz spletne lekarne za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba vpiše svojo davčno številko, naziv podjetja, naslov podjetja in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe, za fizične osebe velja v (14) štirinajstih dneh od prevzema izdelka. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

 

Zamenjava in vračilo izdelkov

Kupec je fizična oseba ali pravna oseba, ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Zaradi svoje narave izdelki (zdravila in medicinski pripomočki z temperaturnim režimom), naročeni preko spletne lekarne, niso primerni za vračilo skladno s 43č. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v originalni embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v (8) osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej podjetje Celjske lekarne v (8) osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Celjske lekarne javni zavod ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Celjskim lekarnam omogočiti, da stvar pregleda.

Kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-tega v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

 

Kontaktne informacije za reklamacije:

Naslov: Celjske lekarne, Ljubljanska cesta 20b, 3000 Celje, S pripisom »za spletno lekarno«.
Telefon: 03 752 11 20
Uporabnik lahko pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave preko kontaktnega obrazca.

 

Odgovornost

Ponudnik ni odgovoren za posledice zdravljenja, ki nastanejo zaradi uporabe zdravila in ostalih izdelkov, ki ni v skladu z navodili za uporabo za naročena zdravila brez recepta in druge izdelke.

Vsi podatki na spletni lekarni so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali s farmacevtom. O svojem zdravstvenem stanju oziroma bolezni se posvetujte z osebnim zdravnikom ali s farmacevtom.

Celjske lekarne javni lekarniški zavod ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna lekarna (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Fotografije izdelkov v spletni lekarni so simbolične, tekst pa informativne narave. Uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena izdelku.

Za zdravila brez recepta velja opozorilo:
Pred uporabo natančno preberite navodilo. O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

Za prehranska dopolnila veljajo opozorila:
Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja. Priporočene dnevne količine oz. odmerka se ne sme prekoračiti. Shranjujte nedosegljivo otrokom.

Zakon o zdravilih (Uradni list RS, št. 17/14 in 66/19; v nadaljevanju ZZdr-2) v 126. členu, 15, odstavku določa prodajo po medmrežju, ki zagotavlja sistem kakovosti, ki smiselno upošteva načela in smernice dobre distribucijske prakse za zdravila glede sledljivosti, transporta in dostave zdravil na mesto vročanja. Ponudnik pošilja samo zdravila brez recepta, ki ne zahtevajo posebnih temperaturno nadzorovanih pogojev in posebnih dodatnih nadzornih sistemov. Zdravila brez recepta, ki ne zahtevajo posebnih temperaturno nadzorovanih pogojev, se shranjujejo pri sobni temperaturi in imajo sprejemljiv razpon med 15 in 30 stopinj C. Distribucija zdravil brez recepta poteka preko Pošte Slovenije, ki ne zagotavlja posebnega spremljanja temperaturnih pogojev prevoza in dostave. Neustrezni pogoji dostave lahko negativno vplivajo na kakovost zdravila. Ponudnik si jemlje pravico do preklica naročila v izrazito vročem ali izrazito hladnem vremenu. Le-te lahko pripravimo za osebni prevzem v najbližji lekarni.

 

Izdaja računa

Ponudnik za opravljen nakup izda račun, po uspešno izvedenem plačilu s strani kupca.

Zelen logo Vklopi razum Zahtevaj račun

 

Pritožbe in spori

Celjske lekarne spoštujejo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudijo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (kontaktni obrazec). Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Kršitve

Uporabnik spletne lekarne se obvezuje, da le-tega ne bo uporabljal za nezakonite ali pogojem uporabe nasprotujoče namene. Spletna lekarna se ne sme uporabljati na način, ki bi lahko poškodoval, onemogočil, preobremenil ali škodil spletni lekarni ali Celjskim lekarnam. Prav tako se ne sme ovirati uporabe kateremkoli drugemu uporabniku spletne lekarne. Prepovedani so vsi poskusi pridobitve nepooblaščenega dostopa do katerekoli storitve portala, računalniškega sistema, z njim povezanega omrežja ali podatkov o njegovem kateremkoli drugem uporabniku. Prepovedana je pridobitev oz. poskus pridobitve kakršnegakoli gradiva ali informacij s pomočjo kakršnihkoli sredstev, ki niso namenoma na voljo v sklopu spletne lekarne.

Celjske lekarne si pridržuje pravico do blokade oz. izbrisa uporabniškega računa uporabnika, ki bo deloval v nasprotju s temi splošnimi pogoji ali v zvezi s spletno lekarno izvajal druga dejanja, ki jih sankcionira zakonodaja Republike Slovenije.

 

Nadzor

Delovanje in vsebino spletnega portala interno nadzirajo naši strokovnjaki. Celjske lekarne se bodo neprestano trudile, da bo spletna lekarna deloval tehnično brezhibno in skladno z zakonskimi predpisi. Vsakršno napako ali nedelovanje ter vprašanje o vsebini portala nam sporočite preko kontaktnega obrazca ali telefonske številke, da jo bomo lahko v najkrajšem času odpravili.

Delovanje spletne lekarne je pod nadzorom farmacevtske in tržne inšpekcije ter Informacijskega pooblaščenca.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi Celjske lekarne javni zavod ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Celjske lekarne kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavljajo na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Pravice intelektualne lastnine

Vsebina spletne lekarne, razen vsebin, ki jih na posamezne storitve vnesejo uporabniki sami, je zaščiteno avtorsko delo Celjskih lekarn. Vse pravice so pridržane.

Vse vsebine, ki so jih na posamezne storitve spletne lekarne prenesli uporabniki, so last uporabnikov.

Vsebino, objavljeno na spletnih straneh je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

Terjatve v zvezi z avtorskimi pravicami se rešujejo v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in z Zakonom o pravdnem postopku.

 

Ostale določbe

Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Celjske lekarne lahko v vsakem trenutku spremenijo splošne pogoje uporabe spletne lekarne, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo predhodno ustrezno objavljena na javno dostopnem mediju.

Celjske lekarne bodo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščale na vseh mestih, kjer so objavljeni ti splošni pogoji.

 

Kontakt:

Celjske lekarne
Ljubljanska cesta 20b
3000 Celje
S pripisom »za spletno lekarno«
Kontaktni obrazec
Telefon: 03 425 02 00

Več za vaše zdravje,
Celjske lekarne

Prijavite se na e-novice in bodite prvi obveščeni o vseh novostih!
Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Pripomočki:
Ravnilo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Arial Bold
Verdana
Verdana Bold
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
Didact Gothic

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.