Postopek oddaje in status naročila
Postopek oddaje naročila
1. Dodajanje izdelka v košarico:
Kupec lahko izdelek doda v nakupovalno košarico na način, da na prikazu izdelka izbere želeno količino izdelka in klikne na gumb košarica. Kupec lahko preveri razpoložljivost izdelka po izbranih lekarna ponudnika, lahko si shrani svojo najljubšo lekarno za osebni prevzem.
2. Pregled nakupovalne košarice (po želji):
Ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko to stran uporabi za pregled produktov v košarici, kupec lahko uveljavi tudi morebitni popust. Prav tako lahko kupec ureja število izdelkov, ki jih želi v nakupovalni košarici ali nekatere od njih iz nje odstrani, spremeni količino, itd. Do nakupovalne košarice lahko kupec dostopa s katerekoli strani spletne lekarne tako, da klikne na ikono »Košarica«, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Pregled nakupovale košarice pred nakupom ni nujen, zato lahko ta korak pri izvedbi naročila kupec preskoči. Po tem, ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko do blagajne vedno dostopa neposredno iz katerekoli strani na spletni strani.
3.Blagajna in plačilo (dostava in način plačila, pregled nakupa in izvedba naročila):
Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo, izbere možen način dostave oziroma osebnega prevzema v enih od naših lekarn, uveljavlja morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski boni oz. boni s popustom) in določi način plačila. Na to stran lahko kupec pride tudi iz katerekoli strani spletne lekarne, na način, da se z miško pomakne do nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu, s klikom na nakupovalno košarico pa se bo kupcu prikazal tudi gumb ''Blagajna''. V tem koraku lahko kupec še enkrat pregleda nakup - preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.
4. Plačilo (obdelava plačila)/potrditev nakupa:
Ko kupec izpolni vsa polja in klikne na gumb "Potrdi" bo preusmerjen na varno stran za izvedbo plačila. Kupca spletne strani vodijo pri postopku plačila, glede na izbrano plačilno metodo. Vse strani, na katerih so obravnavani plačilni podatki, so šifrirane in zaščitene z varnostnimi certifikati. S klikom na gumb "Potrdi" kupec zaključi postopek nakupa. V kolikor je kupec kot način plačila izbral plačilo po predračunu – preko nakazila, bo kupcu na elektronski naslov posredovan predračun z vsemi podatki za nakazilo skupaj s QR kodo, katera omogoča hitrejše spletno plačevanje. Ko kupec izvrši nakazilo po predračunu in ponudnik prejme sredstva na transakcijski račun, je nakup zaključen in bo ponudnik nadaljeval z naročilom. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo, da je naročilo sprejeto. Če ste izbrali dostavo na izbrani naslov, boste to potrditveno sporočilo prejeli v treh (3) delovnih dneh. Če ste kot način dostave izbrali storitev osebni prevzem v izbrani lekarni, boste potrditveno sporočilo prejeli v roku (24) štiriindvajsetih ur (velja med delovnim časom izbrane lekarne). Če v tem času ne prejmete potrditvenega sporočila ali sporočila, da je bilo vaše naročilo odposlano, oz. ne prejmete naročila, niste več vezani na naročilo, razen če smo vas na spletni strani www.lekarnanaklik.si izrecno obvestili, da so zaradi povečanega števila naročil možne zamude.
Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
Status naročila
Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Kupcu so dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.
Naročilo v obdelavi: Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Pravni status takšnega naročila je “naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov. Za naročila, ki odstopajo od povprečnih naročil pri ponudniku si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo in po potrebi zahtevati drug način plačila - vse iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati drugo ustrezno zavarovanje.
Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi oziroma odpošlje