Hvala, ker smo lahko del vaše praznične zgodbe! Želimo vam zdravja, sreče in čarobnih praznikov.

Vračila, dostava & osebni prevzem

Čas odpreme

Izdelki, ki so na zalogi in bodo naročeni do 12 ure, bodo načeloma odpremljeni še isti dan. Naročila, ki so oddana po zapisani uri, bodo odposlana naslednji delovni dan oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek. Izdelki, ki niso na zalogi na dan naročila, bodo odpremljeni najkasneje v roku (2) dveh delovnih dni od oddaje naročila oz. v ponedeljek v primeru naročila v petek. V primeru plačila po predračunu so izdelki odposlani šele po prejetju nakazila na ponudnikov transakcijski račun. Predračun je potrebno plačati v roku (3) treh dni, sicer se naročilo stornira. Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker izdelki ne bodo na zalogi oziroma so nedobavljivi, bomo o tem kupca obvestili na njegov elektronski naslov v roku 24 ur.
Storitev "Garancija dostave naslednji dan" - je storitev pogodbenega partnerja Pošte Slovenije. Pošiljka se dostavi naslovniku naslednji delovni dan po opravljenem sprejemu pri pogodbenem partnerju.

 

Osebni prevzem

Celjske lekarne nudijo za izdelke v spletni lekarni možnost osebnega prevzema v izbrani lekarni. V primeru osebnega prevzema se stroški dostave ne zaračunajo. Naročeno blago kupec osebno prevzame v določenih lekarnah našega zavoda, v okviru odpiralnega časa izbrane lekarne. V času dežurstva (vse nedelje, prazniki in nočno dežurstvo od 19.00 do 7.00 ure) osebni dvig v dežurni lekarni ni možen.

Naslov in delovni čas lekarn preverite na zavihku »Naše lekarne«.

Način prevzema naročenih izdelkov:

Izdelke v izbrani lekarni kupec prevzame s številko naročila, ki jo prejmete na elektronski naslov ali na SMS sporočilo.

Ponudnik kupca obvesti, ko bodo izdelki pripravljeni za osebni prevzem, preko elektronske pošte ali preko SMS sporočila.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, kupca obvestimo po elektronski pošti, naveden ob registraciji oziroma naročilu. Upoštevaje, da storitev »Osebni prevzem« morda v posameznih lekarnah zaradi premajhne zaloge občasno ni na voljo.

 

Zamenjava in vračilo izdelkov

Kupec je fizična oseba ali pravna oseba, ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Zaradi svoje narave izdelki (zdravila in medicinski pripomočki z temperaturnim režimom), naročeni preko spletne lekarne, niso primerni za vračilo skladno s 43č. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v originalni embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v (8) osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej podjetje Celjske lekarne v (8) osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Celjske lekarne javni zavod ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Celjskim lekarnam omogočiti, da stvar pregleda.

Kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-tega v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

 

Garancija izdelkov

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Prijavite se na e-novice in bodite prvi obveščeni o vseh novostih!
Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Pripomočki:
Ravnilo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Arial Bold
Verdana
Verdana Bold
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
Didact Gothic

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.