Pogosta vprašanja
V kolikor ne najdete odgovora na vaše vprašanje, nam ga pošljite preko kontaktnega obrazca, ki ga najdete TUKAJ ali v nogi spletne strani.
Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Ali je nakupovanje v spletni lekarni varno?
Da, nakupovanje v spletni lekarni je varno.
Komunikacija uporabnika s spletno lekarno poteka preko kriptirane HTTPS povezave. Podatkovni promet je tako zaščiten pred morebitnimi neželenimi opazovalci. Prav tako lahko preverite ali to spletišče deluje zakonito na tej povezavi in na vseh straneh spletne lekarne. Logotip najdete v nogi spletnega mesta.
Kako lahko plačujem v spletni lekarni?
Izdelke, naročene v spletni lekarni, je mogoče plačati na naslednje načine:
- po povzetju,
- po predračunu (plačilni nalog UPN),
- s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro). Postopek avtentifikacije varira glede na vrsto banke pri kateri je kartica izdana. Pri nekaterih karticah plačevanje poteka preko storitve SecureCode. Dodatne informacije poiščite pri svoji banki.
Kakšni so stroški pošiljanja?
Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave, ki je naveden v spodnji tabeli:
Vrednost nakupa |
do 14,99 € |
od 15 € do 49,99 € |
nad 50 € |
Navadna pošta |
3,90 € |
2,74 € |
brezplačno |
Hitra pošta z garancijo naslednji delovni dan |
5,90 € |
4,75 € |
2,00 € |
Osebni prevzem |
0 € |
0 € |
0 € |
V strošek dostave so vračunani stroški pakiranja in dostave naročenega blaga. Vse cene so z DDV.
Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije morebiti zaračunava strošek kupnine.
Kupcem nudimo tudi možnost, da naročeno blago OSEBNO prevzamejo v lekarnah našega zavoda, v primeru zaloge izdelka. Tukaj lahko preverite naše lekarne in delovni čas lekarn. V primeru osebnega prevzema se stroški dostave ne zaračunajo.
Kaj, če v spletni lekarni ne najdem želenega izdelka?
V tem primeru nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca. Stremimo k stalnemu dodajanju izdelkov v spletno lekarno.
Kaj storiti, če sem pozabil geslo?
Ob kliku na "Pozabil sem geslo", bo na vaš e-naslov poslano novo geslo. Geslo lahko kasneje spremenite tudi na "Moj račun" pod zavihkom "Sprememba gesla".
Je možen vpogled v moja pretekla naročila?
Pretekla naročila lahko preverite na "Moj račun" v desnem zgornjem kotu, pod zavihkom "Naročila".
Smo pravna oseba, želimo račun na podjetje.
S klikom na "Moji podatki" pod rubriko »Moj račun« vnesite ime podjetja in vašo davčno številko.